Busrademiir Qwerty Benim kızım da öyle problem değil de işte insan acaba doymuyor mu diye düşünüyor 🤷♀️
Qwerty Busrademiir Doymuyor şüphesi beni de yiyip bitiriyor, çok şüphede kalırsam mama veriyorum, bu sefer de midesini mi büyütüyorum acaba tok da diye şüphe ediyorum. Sürekli bir dikenüstü moddayım 🤷🏽♀️
Busrademiir Pinkbery Emzirmeyi seviyorum çok şükür 😂 Emsin zaten doysun da karnı önemli olan o benim için
Busrademiir Efemmm Çok şükür Allaha doyuyor kontrolü vardı sıkıntı yoktu sütümde fazla çok şükür yetiyor da anne yüreği işte bilse de bazen bilmiyor gibi oluyor 🤷♀️😂