Kdrt_krtt Mama takviyesi yapsaniz. Ben kovit geçirdim bebeğim 3 aylıkken. Sütüm kesildi. Mamayı da asla içmedi bebeğim. Biraz çorba filan verdik. Ondan sonra poposu çatladı, kabızlık sorunu oldu. Nerdeyse 7 aylık olacak hâlâ devam ediyor. O yüzden önce mamayı derim. Ben çok pişmanım. Keşke aç kalsaydı. Bundan iyiydi.