Bebeğim 4 aylık çoklu besin alerjisi var. Sadece anne sütü ile besleniyor. Çok kusan bir bebek ama bugün ilk kız kusmasının içinde sarı turuncu gibi bir renk vardı yapısı sanki balgam gibiydi. Böyle bir şey taşıyan yada sağlıkçı olan anneler nedir bu doktora mı götürsem hemen