Lrnlkn Bebeği covid olup iştahsız olan varmıı bebeğim 6 gündür yemek yemiyor yardım lütfen covid oldu
herseyguzelolacakk Lrnlkn bizimde 6. günümüz. Maalesef iştahsızlık yapıyo evet. Emiyosa anne sütü verin. Bol bol emsin. Dr o da yemek yerine geçer dedi bana
Nurgrvn Lrnlkn bol bol sıvı ver bu süreçte yemeyecek ama sonradan iyileşince düzelecek inşallah sabirli ol
Lrnlkn herseyguzelolacakk herseyguzelolacakk çok geçmiş olsun emziriyorum sadece sütümü içiyor ama baya bi zayıfladı inşallah düzelirr
Arya- Lrnlkn cok geçmiş olsun normaldir canım benim ama hiç mi bir şey yemiyor bol su içir ve doktor serum versinler yiyebileceği şeyi 1 kaşık olsa bile yese yeter korkma sakın