Bebeğim 1-1.5 haftadır emekliyor. Bugün farkettim ki dizleri çok kızarmış canı acıyor mu bilmiyorum ama bana acırmış gibi geldi :/
Ne sürebilirim, kıyafetine de leke bırakmayacak şekilde.(En sağlıklısı gece yatarken zeytinyağı sürmek ama) Malum yağ lekesi zor 🥴