Kızlar mrb. 8. Ayda 2 yıl olacak bu eve tasinali gecen 8. Ayda ev sahibi baska sehirde oldugu icin kontrat yapamadik sonra yapariz vs die oyaladı bu aksamda aramiş eşimi 750den 1400 yapacakmiş kirayı boyle biseye hakki var mı? İlk kontratta zaten ne zaman girdigim belli senesi dolmadanda yapabilirmi acaba kontrat yenilenmesigi icin istersen baska ev bak demis eşime