Ssssraa Evet arkadaşlar başlıktan anladığınız üzere Covid sürecinde şunu içtim/ çok iyi geldi dediğiniz karışımları alalım, ben başta olmak üzere bu süreçte ki herkes faydalansın. Gelsin şifa kürleri 😻
oksitosin Ssssraa tavuk suyu çorba ve zeytinyağlı sumaklı çiğ soğan. Özellkle soğan çok hızlı bir seklde balgam attırıyo.
Burcuasya Ssssraa zerdeçal zencefil tarçın karabiber limon ve balla kavanoza bir karışım hazırladım gelip gidip ondan kaşıkladım keçiboynuzu pekmezi ve kekik yağını kaynattığım suya azıcık ekledim ağzıma ve burnuma çektim Buharı sonra odaya koydum mikropları öldürsün diye aspirin ve zinco c hem de hem d vitamini takviyesi aldım
Ssssraa 1234___ hazır mı alıyordunuz? Ancak meyvelisini içebiliyoruz ama aynı etkiyi alır mıyız bilemiyorum😊
Mavisannesi06 Ssssraa emziriyprsanız kekik çayı sütün tadını değiştiriyor bebeğim emmek istemedi o sütü sağdım
Belinays Ssssraa işkembe çorbası kendimiz evde yaptık kahvaltı.niyetine her sabah içtik çok iyi geldi
Ssssraa Ben de yazayım karabiberli ballı süt boğaza çok iyi geliyor. Bir de sirke, limon, sıcak su ve tarçın öksürüğe çok iyi geliyor 💓
sumeyyemss Öksürük için siyah turbun ortasını oyup bal koyup bekletiliyor içinde biriken ballı su içiliyor. Tadı fena ama öksürüğe bire bir. Omikronda öksürük çok fena çünkü.
Helenikom Bol sarımsaklı, sirkeli paça çorbası. C ve d vitamini takviye. Kan sulandırıcı pıhtı oluşmaması için nar 😋
Ssssraa Helenikom Kan sulandırıcı pıhtı oluşmaması için nar Nar ın bu özelliğini hiç bilmiyordum ah çok iyi oldu teşekkürler 😊