Merhaba, başına gelen var mı başlıkta yazdığım gibi, sezaryen doğum yaptım 25 gün önce doğum sonrasında tansiyonum yüksek seyrediyor, kardiyolojiye gittim tansiyon hastası değilsin doğum sonrası gelişen bir durum akşamları günde 1 Adalat crono al dedi eğer tansiyonun ona rağmen çıkarsa 1 tane daha al dedi. Her gün akşam Adalat içiyorum bugün de içtim ama akşamdan beri baş dönmem vardı az önce bayağı kötüledim tansiyonumu ölçtüm büyük 14 küçük 12 çıktı. Küçüğü çok fazla çıktı bu sefer sanırım çok etkiledi beni başına gelen var mı ne zaman düzeleceğim siz ilaç kullandınız mı nasıl geçti ne yaptınız yardımcı olun lütfen