Oglumveben normalde bu durum olmuyorsa açıkma değildir eğer sütünde aynıysa bunun başka sebebi olabilir benimde oğlum geceleri güzel yatardı şimdi saat başı ağlayarak kalkıp meme istiyor bende anlamadım 2 gecedir böyleyiz bana normal geliyor atak haftaları vs diyorlar bilmiyorum geçer inşallah