Bozzzzy Kızlar oğlum çok su içiyor günde 1 veya 1,5 litreye yakın kız arkadaşıma söyledim şekeri olabilir mi dedi bu kadar su içmesi normal mi ? Gece de çok sık su içemeye kalkar
SeninAnnenBirMelektiYavrm Bozzzzy bi şekerine baktırın bende bu sebeple şeker tahlili istemiştim doktordan cok şükür temiz çıktı
Slyshn Bozzzzy bazı yiyecekler çok susatır beslenmesine baglı da olabilir su içmeyi seviyorda olabilir benim çocuklarımda et türü çok yedikleri için çok susarlar mesela çok su içerler
Smyygl Bozzzzy sadece su içtiği için şeker olmaz. Çok su içme, ani kilo kaybı veya kilo alımı, ağız kokusu, çok idrara çıkma, terleme, titreme vs hepsi varsa o zaman şüphelenilir. İçiniz ferah olsun bence.
Megami27 Benim oğlum da max yarım saate bir belki daha sık yarım çay bardağı su içer varın siz hesaplayın . Normal yani
Smyygl Bozzzzy su içtiği kadar mı çıkıyor daha fazla mı o önemli. Şöyle anlatayım ben hastanede yattığımda (11 yaşında şeker hastası oldum) idrarı bi şişeye yaptırıyorlardı içtiğim suyu ve çıkan idrarı ölçüyorlardı.
06arzu Bizimki yarım litreyi geçmiyor. Yarım litre bile değil açıkçası. Bazen zorla su iciriyorum. Henüz şekerli paketli ( çikolata, şeker ) vs yemiyor. Tadını bilmiyor. Belki ondan az su içiyor. Valla anlamayamiyorum bu çocukların dünyasını 😏
Keremikonunannesi Bozzzzy 2-3 yaş için günde içmesi gereken miktar 1 litreymiş zaten. Doktorum özellikle belirtmişti 2 yas kontrolünde. Bana fazla gelmişti açıkçası ama, oğlum da en az 1 litre su içer günde, 2 yas 3 aylık. Anormal bir durum olduğunu zannetmiyorum. Olması gerekenmiş zaten.
Hiraaa Bozzzzy benım kız su hastası yarım saat oturamam elımden tutar mutfağa götürür su der😂bez yetiştiremiyoruz doktora söyledim su ıyıdır dedı 😀