meyaski wee baby nin alıştırma bardağını almıştım. Akıtmıyordu ama Sürekli boğazına kaçırıyordu. Kuzenim nuk tan memnun değildi (pipetli olandan çocuk zor çekiyor suyu diye.) Ben de wee nin pipetli alştırma bardağını alayım dedim. Gayet memnun kaldım bebeğim su içmeye başladı resmen. Ağzı kapalıyken hiç akıtma yapmıyor ağzı açıksa da pipetinde su kaldıysa çalkalarsa akıtıyor, hiç üzmedi beni kaç aydır.