Arkadaşlar oğlum 4 aylık ve hala gaz sancısı çekiyoruz sürekli ikiniyor bu şekilde olan varmı hep ağlıyor yapmadığım şey kalmadı kiraz çekirdeği kemeri,kimyon ,rezene,gaz damlaları, masajlar daha bir sürü şey bunun çözümü yokmuş yaşayan varmı yada etrafında olan.