Secilinaburki Oğlum 4aylik ve diş çıkarmaya başladı. Tetagil diye bı ilaç önerdi doktor . Ama kasinmasi ve huysuzlugu çok. Herşeyi koparacak gibi ısırıyor. Rahatlatıcı ne önerirsiniz kizlar? Neler yapabilirim?
2minosprenses Secilinaburki vallaha ben kizimda dis jeli kulandim iki kizimdada ferahlatiyor rahatliyorlar yada temizz bir tulbenti soguk suyla batir parmagina dola dislerini kasi arada fazla tahris etme ama ❤🙏😊
sevdanurrrrr Secilinaburki ona benziyor İnternet bakabilirsiniz parmanigiza takıyorsunuz siz kaşıyorsunuz ben kızımda kullanmıştım