Deletedmom0099 huzunkovankusu merhaba, uyaran eksikliğinin tıptaki adı diyebilirim kısaca otizm belirtileri var ama net otizm değil. eğitimle düzelebilir seviyede
Mm1234 Zeyn07 şimdi uyandık mesela adını soluyorum bakıyor senın adın dıyorum oyle bakıyor aradada olsa bakıyor çoğunlukla farklı şeylerle ilgilenıyor
Mm1234 Asselli istanbulds yaşiyorum çocuk norolojide bakıyormuş gıdeceğim doktorada iyi dıyorlar alanında bakalım
Mm1234 Asselli merhaba kusura bakmayın yeni gördüm pskatriste yönlendırdı bakırkoyden randevu aldım ama şuanda çocuğum tv vs kesince göz teması arttı ismine tepki vermeye başladı yavaş yavş oynamayada başladı ne karar verır doktorlar bılemıyorum ama içim hala rahat değil noroloji yaşitlarından geri otizm veya değil diyemem dedi
Asselli Mm1234 merhaba, nörologlar anlamıyor maalesef, Ankara da Sabri Hergüner var p tam teşhisi koyar
Mm1234 Asselli ben farklı bir doktora goturdum normal gozuktuğunu her çocuk farklıdır tv vs çocuklsrı çok etkılediğini 1 yaşindaki çocuğa kimse teşhis koyamayacağini çünkü çocuk belki huzursuz gunudur hastadır uykusu vardır bunlar varken gözlemlemek zaten yanlış vs dedi en önemlisi çocuğun diş çevreye nasıl davrandığı goz teması ce ee oyunana tepki gülme yaşitlarıyla iletışime geçmesi ismine tepki ve tekrarlayıcı hareketleri olmaması mesela kanat çırpma bu hareket varsada artıyormu yoksa gunler geçtikce azalıyormu dıye bakılıyor teşhis koymak için en iyi yaş 2 yaş olduğunu solediler ona bakan kişiyle iletişimi varmı buda önemli çok şeyler anlattı doktor sağlık ocağindaki doktor ebe vs onlarlada goruştum onlarda ilgılendı bi sorun çikicağini sanmıyorum dedıler oylede oldu ama yınede tedbırı elden birakmıcam tv vs izletmıyorum bu zaten onun için en doğru karar belli bir yaşa kadar izlenmemesi gerek inşallah sizde güzel sonuçlar alırsınız sureklı çocuğunuzu sosyal ortamlara sokun onunla oyun oynarken gözlerinin içine bakarak ismini soleyın ismini söyledığınızde onun karşiliğinda ona birşey verınki siz tekrar seslendiğinde bakması için sebep olsun
E_la Mm1234 korkma Allah’ın izniyle bir şey yoktur etrafa kulak asma dr ne diyecek bakalım hep ismiyle hitap ettiniz mi yani ismini çok sık kullandınız mı yoksa acaba ismine aşina olmaya bilir kızım güzel kızım bak bana falan diye seslensen. O zaman bakıyor mu diye ama umursamayada bilir
Asselli Gizem9565 6 aylıkken gittik doktor “herhangi bir problem yok” dedi, oğlumda da baya gelişme oldu, şu an 8 aylık, alkış, bye bye, babıldama var, şu an sorun yok ama yine de 9 aylık olduğunda son kez başka bir psikiyatri doktoruna götüreceğim.
Asselli Asselli saklambaç oynuyoruz , biz saklanıyoruz o yürüteciyle gelip bizi buluyor, bulduğunda da gülücükler saçıyor, göz temasımız da iyi