Hsniye7 Kızım 3 aylık oldu.kaç gündür gögsumu zor tutuyir emiyor kendi kendine kızıyor.sakinlestiriyorum biraz emiyor bırakıyor.elini ve parmaklarını emiyor neden böyle çok üxülüyorum.sadce anne sütü içiyo