Hmannesi oğluma şöyle öğrettim.
Evdeki tüm halıları kaldırdım. Bezini çıkardım hiç giydirmedim. Kilot ve şortunu giydirdim. İlk iki gün hangi saatlerde yaptı dakikasıyla bi deftere yazdım. Uyku öncesi ve sonrası da kendim hep lazımlığa oturttum. Lazımlığın olduğu yere yani banyoya sticker oyuncak vs koydum. Banyodan başka bi yere asla lazımlığı taşımadım !!! Kendim ve babası her WC ye gittiğimizde ben çişimi yapmaya gidiyorum rahatlayıp geleyim diyorduk. Dönüşte seninde çişin var mı gidelim vs dedim.
Aldığım notlara göre saat başı bazen daha sık yapıyordu. Ertesi gün onlara dikkat ettim ona göre götürdüm. Gün geçtikçe gün içinde yaptığı sayı düştü. Böyle böyle öğrendi elh.
Gece de ışığı kapatıyordum. Dur kilodunu giydireyim deyip kilot bez taktım. İlk bir hafta. Emmeye her uyandığında ilk önce lazımlığa oturttum sonra emzirdim.
Gündüz dışarı çıkarken de dışarda/parkta çişimizi yapacak yer bulamayabiliriz çıkmadan yapalım dedim. Yok dediyse gelmesini ve yapmasını bekleyip öyle çıktık. ( 20 aylıktı )