Katun Rota aşısınıda etkilemiş😒ilk dozu 370 tl ye aldım. Bugün ikinciyi alacaktım yarın olacak 2 gün önce 380 demişti eczacı bugün 500 olmuş zamdan ötürü keşke o zaman alsaydım reçete yok diye alamadım😒zukkumm zamlarrr😤
Hilal-95 Katun çarşamba günü satmadılar zam yapılcak diye bulamadım depolarda rotayı allahdan komsum eczaneci zarzor buldu 1 tane 310 liraya aldık 2.de buldu hemen ayırttı saolsun 🤦🏻♀️ Zam zam zam zam baska bsy yok
Hilal-95 Katun 4 ayda rota snrasında o aşılar dımı oy anam oy ama yaptımasam içime dert olur yavrum nelere para veriyoruz diye düşünüyorum hep canı saolsun o daha pahalı sanırım dimi