Sefeff saolun. Benimki 4 gün ağır hiç kalkamadım sonra hafifkemeye başladı. İki oğlum var 6 ve 2 yaşlarında onlar da oldu buyukde sadece iki gün inatçı ateş oldu ama küçük tam on gün çekti hergun acile gittik hayatımın en berbat 10 gününü geçirdim çocuk ne uyudu ne emdi ne yemek yedi sürekli ağladı kendini yerden yere attı karın ağrısı vardı. Her çocuk çok farklı geçiriyor. İnşallah sizin bebeğinize bulasmaz