Mihrimahveannesi canım yeni doğduğunda bı rahatsizligi vardı aylarca mücadele ettim,kurtulduk.diyeceklerim hep doktor cümle ve takipleri: Pisigin ilacı hava almasıdir bu nedenle alt değiştirme örtüsu serip üzerine ince bı çarşaf vs kesip koy(naylonda kalmasın diye) bebeği yatır,bebisin üzerine de kestigin çarşafi koyup (çiş olmasın diye) üstüne kalın battaniyesini ört.boolca ne kadar mümkün olursa havalansin.uyuttugunda da o şekilde birakabilirsin.ne marka olursa olsun ıslak mendil kullanma,pamuk tas ve ılık su ile silip mutlaka yumuşak bı mendille(ben eski yumuşak anne tulbentini kesmiştim hala kullanıyorum 8aylik olduk) kurula öyle kapat.***pişik kızarıklık seklindeyse hametan sür her kapatmadan önce. Eğer az daha ileri gibiyse hamezing sür.( Sanırım senin bu kadar değil ama ileride okuyan biri olursa diye yazıyorum Eğer ciddi gibiyse yara gibi ise çinko antibiyotik mantar kremini karıştırıp sürdürüyor doktorlar tabi sen hastaneye gidip sor ama hametan bacoderm trivazol karışımı uygun bı üçlüdur günde 2kez sürülür (bu baya baya ciddi pişik için). Bunu okuyan ve geçmeyen pisigi olan biri varsa kanamalı pisigi olan ,derin olan o kişi de eczaneden rif alıp pamukla günde 2 kez sürebilir sonra 3lu karışım sürebilir diğer zamanlarda)
Koruyucu olarak sudo krem öneririm,mustela korumadi bizi ama sudo krem harika