Anneler 6.ayımızı bitirmemize az kaldı ve bebeğimi gece doyurup beşiğine koyuyorum emzik veriyorum o şekilde yatıyor emziğini bıraksada uyanmıyor ama bi vakitten sonra kalktımı geri uykuya döndermem çok zor oluyor emzirmek zorunda kalıyorum ne yapmam lazım