eylusko_ Merhaba kızlar 5 ay 1 haftalık kızım var 120 CC içiyor en fazla.. Sizinkiler ne kadar içiyor ek gıdaya geçtiniz mi Biz geçtik Sabahları meyve, öğlen sebze, ilkindi de ise yoğurt veriyorum
Melesss eylusko_ 4,5 aylığız tadımlara başladık. Bizimde keyfine kalıyor bazen 50 içiyor bazen 150… bir sürü mama araya gitmişliği var biberonda kalıp…
Kbse eylusko_ benim oglum püturlü şeyler yemiyor malesef cam rendede rendeliyorum çatalla eziyorum yine de almıyor ağzına öğürüyor birtek yoğurt yiyiyor birde mama 6bucuk ayligiz😔
Kbse eylusko_ 3. Audan beri 100-120 cc mama içiyir 2 max 3 saatte bir geceleri 2 yada 3 sefer 150 cc içiyor bazen döktüğüm mamalar cok oluyir😓
Merveyselkaya eylusko_ sizin yine 120 içiyor benim kızım 6 ay 5 günlük 120 bitiremiyor 90 lik yapıyorum bazen o bile bitmiyor sabah mamadan yarım saat sonra cicibebe Muz veya cicibebe yumurta sarısı ceviz toz edip veriyorum öğle sebze çorbası ama öncesi az da olsa mama akşam üstü Muz yada elma sonrası mama akşam da mama veriyorum uyumaya yakın pirincunu veriyorum mama çok tüketmiyor doktorumuz da aksine anne sütü almadığı için suan mama ağırlıklı beslenmeli ek gıdadan sadece tadım oluyor doyurucu olmuyor dedi ne yaptıysam yemiyor biberon bile değiştim
eylusko_ Melesss oo Tabii ki de bizim mamalarda hep çöp oluyor Hatta diyorum ki çöpe giden mamalarla bir bebek daha doyar. 150cc içmiyor Bizimki ya kaç saatte bir besliyorsunuz
Mavis34 Melesss doktor kayıtları başladınız ek gıdaya bebeğinizin kilosu nasıl. Benimkide 4 aylık asla 6 aydan önce tadında yatırmayacaksın dedi doktorumuz ondan soruyorum
Melesss eylusko_ geçen ay 3 saate bir 120 alıyordu şimdi ataktan mıdır nedir düzeni gitti bazen 2 saate bir istiyor bazen 4 saatte bir bebeğe göre hareket ediyorum acıkınca dünyayı yıkıyor çünkü
eylusko_ Kbse kaç aylıkken başladınız ek gıdaya ne kadar dır veriyorsunuz . vermeye devam edin bence zamanla alışacaktır . bizim kide ağzını açmıyor zorla sokuyorum
eylusko_ Kbse oyy masallah su an kaç aylık. biz 5 ay 1 hafta 90 120 içiyor. 8 kiloyuz . normal kilomuz . daha fazlasını içmiyor . gece de 2 kere
Melesss Mavis34 biz mamayla beslendiğimiz için doktorumuz başla dedi. Anne sütüyle besliyorsanız 6.ay olması normal. Kilosu 7200gram 4,5 aylık
IpekN Mavis34 bizim doktorumuz 4.ayda başlatıcak tadımlara 6ay muhabbeti çok eskide kaldı diyor kendi kızınada 4.ayda başlatmış ve 6aylıkken çoğu şeyi yiyormuştu
Kbse eylusko_ 5 ay 1 haftalikken tadimlara basladim zorla havuc patates brokoli puresi verdim pirinç le karistirio verdim yogurt verdim sadece yogurdu severek yiyiyor ama simdi püreleri hic istemiyor öğürüyor kusuyor geçengün çökelek tattırayim dedim ama belki inanmazsın 1 dakika boyunca dili dısarda öğürdü sonunda da kustuu
eylusko_ Kbse bence su an zaten midesi bulanıyor cokelek pirinç vermeyin . 1 ay boyunca sadece patates havuç elma armut muz felan verin ama sulandirin. ben mama ile sulandiriyorum . o zaman daha kolay yiyor . . zorlamayin bizimki de 4-5 kaşık yedikten sonra ağlamaya çiğırmaya başlıyor zorlamıyorum vermiyorum bırakıyorum o sırada. Bence bu iş sabır işi
Kbse eylusko_ meyve emzigi aldim silikon olani ic8ne elma koydum biraz yemis oldu sonra hemen geri kustu bende istemedigi seyleri vermemeye basladim blenderdan gecirip yogurtla vermeyi dusunuyorum yemiyor yoksa meyveyi bile sadece yogurdu yiyiyor bazen yogurda patates püresi katiyorum coğunluğu yogurt olacak sekilde oyle bazen yiyiyor yemezse de mama iciyor gever insallah
eylusko_ IpekN bencede 6 ay muhabbeti eskide kaldı. bizde 4 de başlayacaktık . dpktor demisti .covit oldu sonra biz hasta olduk 5 . ay da başladık. iyi kise başladık m b3nce çocuklar çoktan 5 de hazır olmuş oluyor
eylusko_ Merveyselkaya kesinlikle ne yapıp ne edip mama vermeye zorlayın. 90 da olsa 60 da olsa içsin bi şekilde Benim şey dikkatimi çekti. Eğer çocuk benim kucağımda ve enerji harcamıyor sa mamasını içmiyor ama biraz yerde oynatıp yoruluyorsa mamasını içiyor sizde iyice bir yorun çocuğu bakalım içecek mi mamasını. peki ek gıdasını güzel yiyor mu . doğduğuna emin mısınız
baloglusss eylusko_ bebeğim 5 ay 5 günlük yarın tadıma başlayacağım havuç kabak haşlayıp sebzelerden sonra meyve ve yoğurt dedi doktor. Bebeğim verirsem 150 içiyor ama kusuyor sonra ben 120 den fazla vermiyorum
eylusko_ baloglusss bizde 120 yi yeni içmeye başladık. zorla oda dibi kalıyor. günlerimiz hemen hemen aynı sayılır 9 eylül doğumluyuz. doktorumuz bize meyveden başla dedi . elma ve armut ile başlamamı söyledi . Hocam meyve yerse sebze yemez dedim Hayır çocukların damak tadı çok gelişmediği için yiyecekler merak etme dedi Ben de meyveden başladım aksine sebzeyi daha çok severek yiyor
baloglusss eylusko_ kardeşim de gıdaya yoğurtla başlatmıştı herkes farklı bir şey söylüyor anlamadım hepsini tadacak bende sebzeden başlamaya karar verdim 🙏🏻