Sevnur_a 16 gün önce sezeryanla doğum yaptim dikiş falan herşey halledildi.Bandaslarim cikti. Midemle bağırsaklarında ağrılar devam ediyor normal mi sizce
Dilan_34 Sevnur_a 2.5 ay oldu hala klkip otururken ağrır acır ozellikke kaşınır kasiyinca aciyo uyuşuk olduğu için sinir oluyorum hissetmedigim icin
Sevimliayicik Sevnur_a Çok normal ameliyat oldun sonuçta bıçak değdi oraya uzunca bir süre sızlar ağır kaldırma sakın dikkatli olman gereken zamanlar🌼
purpleviolet bünyeden bünyeye değişiyor benim iyileşmem uzun sürmüştü çünkü hiç dinlenememiştim yanımda sadece eşim vardı o da çalışıyordu yani yalnız baktığım için geç iyileşti ki zaten bana kalırsa 16 gün uzun bir süre değil daha yeni doğum yapmış sayılırsınız
Sevnur_a Doğru üşütmüş olabilirim babasıyla bakıyoruz bebise tek e haliyle dinlenmek hayal oluyor 😊 Herkese tesekkurler🤗
BizimMasalimiz Dilan_34 sızma seytinyağı sürmenizi tavsiye ederim. Kaşıntıya iyi gelir ve yarayı da iyileştirir. Ben siliskar da kullandım o da iyi geldi yaram hemen iyileşti.
Tamashaaz 6gun oldu sezaryen olali ne agri kaldi ne aci,2cocuk olunca insan unutuyor agriyi bebeklere odaklaniyor 😹