Oglumunannesiyim yani herkes farklı geçiriyormuş benim karantinamın son günü bugün ama ilk boğaz ağrısı başladı çok az da öksürük vardı gıcık gibi ara ara geçiyordu değildir dedim. 1 gün sonra aniden üşüme titreyecek kadar sonra birden ateşim çıktı 38.5 soğuk yedim herhalde dedim arkasından şiddetli eklem ağrısı ama ayağa kalkamayacak kadar bebeğimi emziremeyecek kadar o an tamam dedim covidim. Test verdim hemen pozitif çıktım zaten