Bende aylık kontrolüne gittiğimde bir ayda sadece 150 Gr almıştı doğum kilosu 3380 çok üzülmüştüm çocuk doktoruna yönlendirdiler . Ayda en az 400 Gr alması lazımmış sütle doyuyor sanıyordum doymamış . Mamaya basladim doktorun önerisiyle memeden sonra veriyorum sürekli 13 günde 600 Hr aldi. Çok çabuk alıyorlar yani dert etme . Veren bebekler bile varmış . Sizinki doğum kilosu da düşük mujtelenen beslenmesini arttırman gerekecek