Ben duşa girip sonrasında da sıcak havlu koyup sağıyordum, göğüs ucuma da booolca lansinoh sürüyordum hiç göğüs ucum görünmüyordu. Üstüne de gümüş kapak takıyordum, anca bir haftaya toparlamıştım. İnsanın sabrını çok zorlayan bi süreç, Allah yardımcınız olsun. Ateşiniz çıkarsa muhakkak doktora danışın, çok süt birikirse ateş yapabiliyor.