Alpbababy kontrole gittiğimde kese vardı ama bebek yoktu o yüzden doktor ilk 3 ay emzirebilirsin demişti ama boş gebelikte sonuçlandı bizimki doktor kontrolünüzde doktorun yönlendirmesiyle ilerleyin her doktor farklı bişey söylüyor sütünüzün tadında hamilelikten dolayı değişim olabiliyor sürekli de kontrol edin