durununannesii01 Merhaba sevgili anneler, bebeğim 24 günlük ve gaz problemi var, bir tanıdığım bana anason çayını önerdi, aranızda deneyip memnun kalan var mı acaba? 🌼🥰
Mavis34 durununannesii01 Ben kendim.ictim.rezene ve anason karıştırıp tohumlarını demleyerek içtim kamyonda kattım bir ara ama daha çok sancılandı bebeğim. Bebeğe vermek iyi değilmiş bunları sen içebilirsin
e1if durununannesii01 eğer bebeğin çok sıkışırsa 1 çay kaşığı ver, ben veriyordum faydasını gördün mü dşye sor hayır görmedim 😂😂
durununannesii01 Mavis34 int de yazdım da bir aydan küçük bebeklere anne sütünden geçiyormuş yani bebeğe vermeye gerek yokmuş
CanselK durununannesii01 kendiniz içebilirsiniz, ama lütfen bebeğe vermeyin. Emziriyorsanız sütünüzden geçer
durununannesii01 CanselK yok bebeğe değil kendim bir bardak içtim gece 11 de, acaba etkisini ne zaman gösterir
CanselK durununannesii01 doktor benim kızıma biogaia bağırsak düzenleyici vermişti danışarak alabilirsin oda çok iyi
ncyesr durununannesii01 kendimde ictim kizimada icirdim bi sakincasini gormedim.Denemedigim gaz damlasi kalmadi bi sure sonra bagisiklik kazaniyor bünyeleri.
Ada_Deniz durununannesii01 kendiniz için çok küçük daha doktor bize asla önermedi kimyon verebilirsin dedi ama ben de hep kendim içtim ara ara verdiğim de oldu ona ama inan bana demediğim şey kalmadı geçmedi biz 1 yıl çektik kolikliği inşallah sizin ki kısa sürer Allah yardımcınız olsun.. Annem sık sık karnına ayak altlarına masaj yapardı çok severdi hindistancevizi yağı ile o iyi gelirdi