Cagla_11 Merhaba biz normalde aptamil AR 1 numara mama kullanıyorduk. Doktorumuzun tavsiyesi üzerine evolvia mamaya geçtik. Ar olandan baya bir var gününde geçmedi çöpe atmak istemiyorum bir ar bir evolvia versem bir sıkıntı olur mu