Hanımlar merhaba :)8aylıkkızım var.dün hamile oldunu öğrendim.emzirmeye devam etmelimiyim.kızım Mamayı bir türlü yemedi.biberında tutmuyor bir türlü.Ne yapacağımı şaşırdım .Bu durumu daha önce yaşayan var mu aramızda?Ne yapabilirim Önerileriniz neler?