Merhaba kızlar 26 günlük bir oğlum var. İlk günler sürekli uyuyordu beslenmesi için uyandırıyordum. Ama son 10 gündür özellikle son 3 gündür gündüzleri toplasan 2 saat uyumuyor sürekli beslenmek istiyor. Oğlumu biberonla besliyorum göğüs ucum olmadığı için kabul etmiyor. Beslenirken ağlama krizine giriyor gazı geliyor ama hala emmeye çalışıyor omuzuma alıp gazını çıkarttırıyorum ama sonra yine emmek istiyor. Gazı bitmiyor. Geceleri de saat bası kalkıp emmek istiyor tekrar. Napacağımı şaşırdım normal mi bilemiyorum. Neden uyumadığını anlamıyorum