YavuzAnnesi Bizde de oldu sıvı şeklinde aktı sürekli. Kafama çok taktım göz damlası aldık işe yaramadı, anne sütü sürdüm anlık işe yarıyordu ertesi gün ya da uyuyup uyanınca yine akıyordu, yıkadım bol bol. 1 hafta falan sürdü ama geçme sebebi bence zaman. Vücut zamanla anne karnındaki pislikleri atıyor bebeğin vücudu normale geliyor