Arslann ben küçücük telefon ekranını göstermiyorum 5 aydır TV kapalı evde eşim geçen gün açıp bakalım çalışıyor mu dedi 🤣 kaldı ki koca ekranlı yere gitmek mi ekrandan uzak tutmaya çalışıyorum başarabildiğimiz yere kadar ☺️ Ama TV, telefon veren anne olsaydım da gitmezdim çünkü sessizlik isteyen bir ortam kızım sıkılır sürekli orada oturmak istemez ıh ıh diye söylenirdi ne ben rahat ederim ne kızım ne de çevredeki insanlar zor yani ama eski o günlerimi kafa nereye biz oraya olan o günleri özlüyorum ara sıra yani kızım büyüyünce yaşına uygun sinema, tiyatro vs gideriz inşallah 😊 şimdilik hayallerde