Kızım doğduğunda saçları zaten azdı arka tarafta daha çok vardi ön tarafta ortasında vardi saçları 2 aylıkken kestik saçlarını suan 6 aylık seyret seyret çıkıyor saçları yine arka taraflarda daha çok belirgin çıkıyor ön taraf yine az kaynanam kızım saçların niye uzamiyor niye çıkmıyor diyip duruyo eltimin kızıyla arasında 15 gün maşallah onun saçları var hep onunla kıyaslıyor böyle demesine sinir oluyorum hemde üzülüyorum acaba saçları uzatmayacak mi diye