Bebegim 4330 gram dogdu ilk hafta sutum artana kadar gunde 1 2 kez mama verdim sonra kestim sutumde iyice artmışti 1 aylik kontrolde 6 kg di hersey yolundaydi yani suan 1bucuk aylik yine kilo aldi 600gram kadar ama gecen aya gore az ilerliyor gibi ve gogsum artik sut dolmuyor sanirim yetmiyo olan sutu tamamen emdigi icin simdi gunluk 1 2 olcek mama versemmi diye dusunuyorm mamada 3 haftada bir degismesi gerek diye biliyorm ama biz bitiremiycez tabi 1 kutuyu nasi yapabilirim acaba ve siringayla kasikla vermek cok zor biberonla versem memeyi birakir korkusu var onerebileceginiz bi biberon varmi yada bi yontem ve daha uzun kullanabilecegim bir mama markasi vs ?