6 aylık bebeğim var doğduğundan beri ya meme de ya beşiğinde sallayarak uyur bu aralar gazı çok meme de zorla uyuyor kollarım sırtım kopuyor bende hemen bir hışımla kundaklayıp beşiğine koyup sallıyorum 20 25 dakika sallıyorum uyuyor ilk başta sesler çıkarıyor tepiniyor bazen uyuyor bazen uyumuyor 20 25 dakika sallayınca beynine bir şey olur mu ? Eğitim ver diyenler olacak çok sabırsızım gerçekten hem kendimi hem bebeğimi yıpratmak istemiyorum gerçi böyle de yıpranıyorum ama neyse size sorum bebeğimi 20 dakika falan sallıyorum ama uykusu var dalamıyor uykusu olmayan çocuğu zorla uyutacak halimde yok sallayarak hata mı yapıyorum nasıl uyutuyorsunuz ?