Annelerrimmm. 🥰
Oğlumun bugün ilk tuvalet eğitimi surcegimizi anlatmak istiyorum sizlere 🥰
2 yaşında bir oğlum var.
Ve sabaha uyandık bezimizi altından neden çıkardığımi ve kaka’ya(öğh) diyoruz, çiş’in geldiğinde bana geldiğini söyler misin dedim ve bana dediği tek şey hıhı dedi bu tamam demek dilimizde.🥰
Kahvaltıyı yaptik ve direk sordum çiş’in yada ögh geldimi gidip tuvalete yapalım mı dedim , ve bana bakarak çiş çiş dedi pipisini tutup gitti dedi ağladı 😅 sanırsam tuvaletr yapmak istedigi için ağladı .
Herneyse bunun üzerine sürekli sormam rağmen tuvalete gidelim mi diye yok dedi altına iseyip ya ima gelip gitti diye ağladı bu 5 defa oldu ama hiç kaka yapmadı .
Acaba kaka yapmamasi bu alıştırma döneminde normal midir ?
🥰