Selamlar 2.5 aylık bebeğim var , meme üzerinde ağlıyor sütüm var .. ama sağıp verdim bugün tüm biberonu (160 ml) içti haftalardır açmış gibi😕 Sağmayı düşünüyorum kimi sağ çoğalır diyor kimi bebeğin emmesi gibi değil azalır diyor ne yapacağımı bilmiyorum bu konuda fikri olan var mı ?? Meme sonrası sağım , sağ sol meme geçişleri hakkında bilgi verir misiniz