Yigiit_efeninn_annesi İnternette bir çok tarif var ama dizede sormak istedim siz buzluğa atmak için sarma içini nasıl hazırlıyorsunuz?bide kuru patlıcan biber de doldurup buzluğa atsam sıkıntı olur mu??
Rabia4646 Ben sarmayı pişirip koyuyorum daha güzel oluyor çiğ olunca pirinç lapa oluyor pisirince.bence pişirip koyun
kokusudalin Patlıcan biber doldurmadan daha güzel oluyor. Yıkayıp temizleyip delikler açıp atın buzluğa pişireceğiniz zaman iç harcını hazırlayın daha güzel