hulyaaa-123 Kızlar emzirirken oruç tutan anneler var mı 18 aylık falan olucak kızım o zaman Allah nasip ederse tutmak istiyorum sütüme etki yapar mı
Motattisemuittur hulyaaa-123 benimde kızım 4 aylık olacak tutmak çok istiyorm geçen sene tutamamıştı hamilelikten bu sene kesin tutcam ama bakalım inşallah sütü etkilemez
Yusufunannesiiii hulyaaa-123 gecen sene ben tuttum bebegım 7 aylıktı ek gıdaya geçmiştik ondan rahattım yanı cok da rahat tuttum hatta sütüm bile arttı sizin bebegınız büyük bnce tutulabilir
Motattisemuittur Yusufunannesiiii peki ya 4 aylık bebeğim var anne sütü tek alıyor ben tutsam sıkıntı olur mu aceba
Deletedmom_72 hulyaaa-123 Hayır bol su iç sahurda bir şey olmuyor bir ay Ramazan orucu tuttum emzirirken
Duyulurum hulyaaa-123 gecen sene tuttum ben 7 aylık falandı sütümde bir değişiklik olmadı ve oğlum çok sık emen bir bebekti. ben de bir halsizlik falan da olmadı. Şimdi 18 aylık ve gündüz 3 kere falan emiyor onlarda da çok önemli değil azalma vs
Yusufunannesiiii Motattisemuittur bence bir gün tutun baktınız ki sütünüz azaliır veya kendinizi kötü hissettiğiniz de bırakın
Ecrin00 hulyaaa-123 bebeg8m suan 5 aylik gecen hafta kaza tuttum hicde sutumde azalma olmadi canim sen allah rizasi icin orucunu tutacaksinnda rabbim o bebegin sutunun kesilmesine izin verirmi ben hic sahur yapmadan tuttum hemde hicbir degisiklik olmadi sadefe bebegim cok mizmiz o yordu beni🤭🤭
Zeliff hulyaaa-123 ben kızım 3 aylıkken sadece anne sütü vererek tuttum. Sizin bebeğiniz ek gıda aldığı için zaten fazla gerek duymayacak. Birde Rabbimin mucizesi tuttuğum zaman sütüm azalmadı aksine daha fazla olmuştu. Şimdi kızım 13 aylık bu ramazan yine tutacağım Allah izin verirse
Rez Ben dört aylıkken tutmaya başladım ara ara sanki etkiledi sütümü azaldı gibime geliyor ama devam ettim aralıklı tutmaya, çoğu gitti azı kaldı bu Ramazana kadar borçlarım biter inşallah :)
glsma06 hulyaaa-123 bence zaten artik beneginiz ek gidaya gevmis porsiyonlari da buyumustur o yuzden sknti olmaz sanirim valla benim de bebegim 4 ay 26 gunlul insallah tutabilirim ben de
Hep_mi_uykusuz hulyaaa-123 Sizinki buyukmuş baya cok rahat tutarsin ben kizim 3 bucuk aylikken tuttun