Kizlar bebegim 15 günlük.ne zaman emzirsem emip doyduktan sonra çığlık çığlığa ağlıyor.ve buyuk gazla birlikte sivi kaka yapiyor.cok zoruma gidiyor.nerde yanlış yapiyorum ben ya😥sutum de mi bir sorun var yoksa gerci sorun olsaydi emmezdi sonuna kadar.bu gaz olayı herkeste mi böyle oluyor yaa