Gisemm ben buhara da adem beye gidiyorum ama devlete gitmek istiyorum. Geçen bölgedeki bir doktora burun tıkanıklığı için gittik. Kadın bıngıldaığına ultrason istedi, kalbinde üfürüm var dedi. tamda memlekete gidecektik. Birde onlarla uğraştık hiçte birşey yokmu. Burnuna da normal detip geçiştirdi.