Hanımlar bebeğim dört buçuk aylık . Sütümle kesinlikle doymuyor. Bugüne kadar meme + mama gittik. Şimdi ise mama asla kabul etmiyor. Mamaları değiştirdik aklınıza gelebilecek her türlü mamayı denedik yok yok tadından tiksinmis gibi. Ama aç . Napmaliyim lutfenn yardım edin. Mamanın içine ne katsam hem zararsız olur hem de bebeğim icer. Açlıktan ağlamaya devam mı.etsin yoksa offf