Eda123Elif_ Bebeğim benimleyken sürekli ağlamaya başladı bu şekilde değildi. Babası geldiğinde ise sürekli gülüyor gözü nün önü açılıyor falan . Elimden geleni yapıyorum oyun oynamaya çalışıyorum, her şeyini yapıyorum neden olabilir sevgili anneler yardım.