Kızlar merbaba bugün çok ilginç bişey geldi başıma sezeryan doğum yaptım 5.5 ay oldu. İki gündür dikis yerlerinde kasıklarımda bir ahri vardı.. bugün afedersiniz idrarımı yaptıktan sonra peçete ile silerken saydam upuzun bir akıntı geldi bildiğiniz içimden çektim.. böyle birşey yaşayan varmı çok tirtsim doktora daha geçen hafta kontrole gittim smer falan temiz çıkmıştı sonucum ama böyle bir akıntı hiç yaşamadım ya neden olablir :(((