Kivi-3101 doğum kilosu iyi dediler 3.300 doğdu şuan kilosu da 5000, doğru düzgün süt içmediği için kilo alımı yetersiz kalıyor mama da çok vermek istemiyorum içince sinirleniyorum nie sütümü içmiyor diye hem psikolojik olarak hem fiziksel olarak çok kötüyüm danışman da şimdilik biberon ver kilosunu toparlasın siniri geçsin her seferinde meme yi dene alır diye ümit ediyoruz dedi çok dua ediyorum her türlü yolu deniyorm aöa olmuyor postumu gören anneler dua edin nolur 😔🙏