Anneye bağlı olmak iyi bir şey değil , sosyal bir bebek demekki benim kızımda öyle , aslında ben buna üzülmek yerine endişelenmiştim ama şuan kızım üç yaşına giricek ve tanımadığı insanlara gitmemesi gerektiğini , ona kimlerin dokunabileceğini vs her şeyi anlatıyorum oda anlıyor . Ve bende mutluyum. Başka bir yerde bir yere gitmeden önce gidebilir miyim der , biri bir şey vermek istediğinde bana sorar almaz. Ama onun dışında ben olmasam bile ağlamaz , ağlasın istemem zaten bana bağımlı kalsın istemem asla .