Sezeryan olalı 15 gün oldu korse alıp karnımın toplanmasını istiyorum. Yalnız beden secimini nasıl yapmalıyım? Kendi bedenim M , kendi bedenimi mi almalıyım bir beden küçük mü almalıyım? Gerçi karnım şiş daha küçük beden olmayabilir ya da çok mu sıkar. Alıp kullanan varsa fikir verebilir mi ☺️