Alerji var yok testi yaptırdı doktorumuz IgE Total 6,4 çıktı kızlar referans değeri 0-15 yani sıkıntı yok alerjisi yok dedi sadece cilt olarak hassas bir cildi var yani atopik ciltmis . İlk defa bu testi yaptırdık alerji bebeği olan anneler bu değer sizde yüksek mi çıkıyordu?