Oğlum 1 nisanda 2 yaşına giricek inşallah yeni yıla girdigimizde karar verdim biraktirmaya once 4e dusurdum sabah ogle aksam yatarken sonra 3e düşürdüm iyice alisinca sabah emmesinj kestik 2ye düşürdük meme emmeden uyumayan çocuk bu beni cok korkutuyodu önce öğlen uykusunu hallettik iyice yordum sonra yataga yattik anne meme dediginde annecigim süt bitmiş uyuyalim uyaninca emcez dedim bi sekilde alıştık baktım öğlen uyuyor gece uyurken de emmeyi biraktik şükür biraz zor oldu ama ikna edebildim bi şekilde gündüz emmesini birakinca gece 2 saatte uyanip emen cocuk 2 ye düşürdü tabi gündüz ogle uykusuna gec yattigi icin gecede gec uyudu bunun etkisi de olabilir 1 aydır geceleri 1 kere emip uyuyodu dun gece uyandi ve hic meme istemedi su istedi ben şaşırdım ve vakti gelmis diyerek teklif etmedim yani demem o ki bi hastalik bi durum yoksa eğer lütfen zamana yayin cok yavas biraktirin biz tam 3 ayda biraktik ve kendisi birakti evet uyutma surecim hala yarim saati buluyor o kadar yorulmasina ragmen ama olsun biz emmeyi bıraktık darısı sizlerin başına