Kizlar merhaba ayın 15 inde adet olucaktim olmadım ayın bugün 19 galiba test yaptım 2 gün önce hamilelik var mı diye hamilelik düşünmüyorum olursa başımızın üstüne düzenli adet oluyodum testim negatif çıktı ama bende aşırı bı akıntı var yapışkan şeffaf beyaz bı akıntı daha önce böyle akıntım olmuyodu neden olabilir